I den siste tiden har flere nye medlemmer registrert feil e-postadresse ved opprettelse av gratismedlemsskap. Vi får feilmelding på auto-eposten som sendes ut ved registrering. Konsekvensene av det kan være at du ikke får logget inn dersom du bruker e-postadressen din som brukernavn. Mange oppdager det ikke før de evt. trenger epostadressen sin i forbindelse med resetting av passord eller kjøp på nettsiden. Er e-postadressen din feil, vil du ikke motta link for resetting av passordet ditt.

Sjekk om dine opplysninger er korrekte. Vi har ikke mulighet til å ta kontakt med vedkommende, da e-postadressen er feil og vi ikke har andre opplysninger å gå etter. Derfor håper vi at alle kan sjekke sine opplysninger på “Min konto” og endre dersom spesielt e-postadressen skulle være uriktig.

Der vi ser at eposten er feil og kan identifisere problemet, endrer vi epostadressen automatisk til medlemmene. Det kan være manglende .no / .com eller lignende, og dette har det vært en del av i det siste, i tillegg til feil i navnene på kommunale e-postadresser.

Ta en ekstra titt for å være på den sikre siden.

Hvis du har riktig e-postadresse og ikke mottar e-post ved endring av passord, kan du sjekke hvilken nettleser du bruker. Unngå Internet Explorer (Microsoft) da denne nettleseren er kjent for å ha problemer med innsending av skjema (passordbytte), visning av nettsider og nettbanker. Lesevinduet.no vises ikke korrekt i Explorer, så unngå denne nettleseren og heller bruk Google Chrome, Safari eller Firefox.

Ha en fortsatt fortreffelig søndag

Alt godt!
Martin Fyrileiv